PRESENTACIÓ



Som dos amics, l'Alfred i el Jaume, que tenim algunes aficions en comú, i ens hem posat les botes per anar a caminar i grimpar per la muntanya.


El que pretenem amb aquest blog és donar a conèixer algunes rutes de muntanya que hem fet, sobretot per Montserrat, per si algú pot treure profit d'alguna cosa, com fem nosaltres navegant per les webs i consultant llibres i mapes.


Si teniu algun comentari o dubte sobre alguna sortida que hem fet poseu-vos en contacte amb nosaltres i intentarem respondre el més ràpid possible.
                                           posatlesbotes@gmail.com


(Vigileu quan mireu la dificultat de la ruta en diferenciar entre senderisme i grimpada).



Els autors d'aquest blog no assumim la responsabilitat dels accidents derivats de l'ús de la informació dels escrits.
Les dades de les ressenyes poden variar pels efectes dels aiguats i rierades, esllavissades, envelliment de les instal.lacions, etc.
S'ha de ser conscient de que progressar per la muntanya i pels itineraris equipats comporta un risc.





8 comentaris:

  1. M'agradat molt el vostre bloc i l'he enllaçat al meu, per mi es de gran guia.
    Moltes gràcies, bon treball i bon camí.

    ResponElimina
  2. Molt interessant el bloc!
    records
    Carles Nadal

    ResponElimina
  3. Molt bon bloc, si senyor! Molt ben estructurat i perfectament explicat.
    Us afegim al nostre grup de blocs amics.
    Molt bon camí i molt bona feina.

    Ens veiem per aquests camins!

    DVD & MNK

    caminsdepatatesiolives.blogspot.com

    ResponElimina
  4. Por si fuera interesante o de utilidad para vosotros, para vuestros compañeros de ruta o para los lectores de vuestra web, tengo publicado el siguiente blog:
    plantararboles.blogspot.com.es
    Un manual sencillo para que los amantes de la naturaleza podamos reforestar, casi sobre la marcha, sembrando semillas producidas por los árboles y arbustos autóctonos de nuestra propia región.
    Salud,
    José Luis Sáez Sáez

    ResponElimina
  5. El bloc es molt interessant i fàcil de seguir, perfecte.

    ResponElimina
  6. Felicitats pel vostre bloc ja que està molt bé. Sobretot molt ben explicat i estructurat. Els temps són reals i això s'agraeix molt.

    Gràcies a vosaltres he descobert rutes i canals que desconeixia. Així que només em queda que donar-vos les gràcies i encoratjar-vos
    a que l'aneu continuant.

    Salud i muntanya

    Berni

    ResponElimina